דילוג לתוכן הראשי

סיום הסכסוך ויציאה לדרך חדשה - יאיר היימן



המטרה שלי היא לסייע לכם להביא את הסכסוך לידי פתרון מוסכםלסיימו מהר ככל האפשר, עם הוצאות נמוכות מאד, להיפרד מרגשות שליליים של מועקה כעס ותסכול, לקום בבקר ולצאת מחויכים לדרך חדשה

ההכשרה, היכולת והניסיון שלי עומדים לרשותכםאחוזי ההצלחה הגבוהים מעידים על כך.
יש לי את הידע כיצד להחזיר לכם את הבטחון והאמונה בעצמכם, על מנת שתוכלו לעשות בחירות נכונות עבוד עתידכם.

התקשרו עכשו לשיחת יעוץ ראשונה חינם  050-7230744 יאיר היימן
דרכים למניעה ופתרון סכסוכים

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הכנה לשיחות משמעותיות

לפני שיחות משמעותיות, תחליטי ותגידי לעצמך מספר פעמים .  " אני לא פגיעה, ולא רגישה וחשוב לי להבין את צחי "  וצאי לדרך ...  הכוח נמצא בשאלות , אצל השואל .   לפעמים בשיחה , נאמרת מילה, נאמר משפט , שמפעיל אותך, מכווץ את ה"בטן" משתק את הנשימה , מעליב פוגע ומשתק את השיחה , והשיחה נתקעת.  ואז מה עושים ....?? עוברים לשאלות .  טכניקת השאלות היא כזו :  לדוגמא : יעל : "צחי , אני מבקשת לתת לשנינו צאנס לייצר זוגיות אוהבת ותומכת  "              צחי :  תדחי את זה לעוד שבועיים בערך ...כרגע טוב לי ככה..  להתרחק קצת .."              הבטן מתכווצת הגרון נחנק האמפטיה נעלמת ואז את עוברת לשאלות              את המילה /  שתי המילים האחרונות של המשפט את הופכת לשאלה  .                                           יעל  "  מה זה אומר " להתרחק קצת   ?              צחי :  אני רוצה לחשוב עם עצמי , את פתאום נופלת עלי .   אני צריך קצת  מרחק "             יעל  :למה אתה מתכוון " מרחק  " ?              וכן הלאה             

סדנת גישור בתחום החינוך

סדנת "שימוש בשפה הגישורית ובכלי הגישור בחינוך " מיועדת לאנשי חינוך העוסקים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.    הסדנא מאפשרת לכם להכיר ולתרגל שפה וכלים גישוריים על מנת שתוכלו להשתמש בה ביום יום ליצירת תקשורת רגישה, אפקטיבית ויעילה. השפה הגישורית מאפשרת זיהוי יעיל ומיידי של צרכיהם של בני הנוער, הגדלת מרחב האפשרויות למענה לצרכים אלה ובניית הסכמות ללא מאמץ . השימוש בשפה הגישורית ממעיט את הקונפליקטים, האלימות, ומשנה את האקלים במסגרות החינוכיות. להטמעת השפה הגישורית השפעה מהותית על צוותי חינוך, תלמידים והורים.  השפה הגישורית משמשת הן למגשר/מתווך בין שני בעלי מחלוקת, למורים והורים כלפי כלפי הנוער הצעיר, וגם לבני הנוער כלפי המבוגרים ( Manage up ) . הקניית השימוש בשפה הגישורית לנוער בסיכון מאפשרת לנוער לצמצם התנגדויות קונפליקטים ותסכולים, להיות מובן יותר ורצוי ע"י סביבתו החברתית.  הסדנא נמשכת כ 4 שעות ומתחלקת לשני חלקים  •          חלק עיוני העוסק ב : •          הבהרת הבעייה, חידוד הצורך. •          המשמעויות החברתיות של הבעיה. •          מהו גישור •